Дмитрівська громада

Чернігівська область, Ніжинський район

Фонд соціального страхування України

09 Листопада, 2021 р., 20:18
За підсумками жовтня 2021 року на рахунок Фонду соціального страхування України надійшло 2,689 мільярда гривень частки ЄСВ. Потреба у видатках на допомоги і страхові виплати (без врахування адмінвидатків) за цей же період склала 4,817 млрд гривень, враховуючи заборгованість з фінансування лікарняних, декретних, допомог на поховання і страхових виплат, що накопичилась на початок місяця. Перевищення потреби у видатках над фактичними доходами від частки ЄСВ, з якої складається бюджет Фонду, склало понад 2,1 мільярда гривень. Нагадаємо, потреба у видатках перевищує доходи від частки ЄСВ упродовж усього 2021 року та корелює із зростанням сум допомог за лікарняними листками, виданими, у тому числі в разі лікування від COVID-19. Бюджет Фонду соціального страхування України майже повністю складається з частки ЄСВ. Увесь обсяг сплаченого єдиного внеску розподіляється між ФССУ, Пенсійним фондом і Фондом соцстрахування на випадок безробіття відповідно до визначених Урядом пропорцій. Так, до бюджету ФССУ надходить частка ЄСВ у розмірі 9,5727% від 100% обсягу єдиного внеску. У зв’язку із зростанням кількості лікарняних листків, які передаються до Фонду на оплату, а також через системне зменшення упродовж декількох років відсотку частки ЄСВ, яка направляється до бюджету ФССУ (загалом майже на 5%, що у грошовому еквіваленті розрахунково дорівнює близько 16 млрд грн недоотриманих коштів), сьогодні наявні затримки у фінансуванні матеріального забезпечення. Однак, попри збільшення стандартних строків фінансування матеріального забезпечення, усі види допомог надаються Фондом у повному обсязі. Фонд соціального страхування України направляє кошти на матеріальне забезпечення і страхові виплати кожного дня, по мірі сплати єдиного внеску страхувальниками. Аби працівники могли слідкувати за станом фінансування онлайн, щоденно у телеграм-каналі Фонду публікуються дані про суми і напрями виплат. Після проведення фінансування проходить декілька днів банківських операцій, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Нагадаємо, дата фінансування прямо залежить від дати подання заяви-розрахунку за листком непрацездатності як для паперових, так і для е-лікарняних. Дізнатись точну дату подання заяви-розрахунку працівники можуть у своїй бухгалтерії або у відділенні Фонду за місцем реєстрації роботодавця.
09 Листопада, 2021 р., 08:38
Шукаємо Е-лікарняний: 4 кроки до початку виплат З червня 2021 року на базі реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено Електронний реєстр листків непрацездатності. Але незважаючи на те, що електронна система лікарняних в Україні вже довела свою ефективність, у лікарів, роботодавців та застрахованих осіб до цього часу виникають запитання щодо порядку роботи системи електронних листків непрацездатності. На запитання відповідають фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області. – Що робити, якщо електронний листок непрацездатності не сформовано внаслідок відсутності на дату початку періоду непрацездатності у реєстрі застрахованих осіб інформації про трудові відносини? – Якщо особа, щодо якої створено медичний висновок про тимчасову непрацездатність, офіційно працевлаштована, необхідно виконати наступні кроки: Крок 1 – в кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України перевірити наявність даних про трудові відносини – нараховану заробітну плату (пункт «Моя заробітна плата» – Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)) або звернутися до роботодавця для перевірки в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду даних про трудові відносини. Крок 2 – якщо даних про трудові відносини немає або вони недостовірні: страхувальнику необхідно надати звіт за формою Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, якщо особа тільки прийнята на роботу, необхідно подати повідомлення про прийняття працівника на роботу, у разі недостовірності даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними. Крок 3 – За результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником. Крок 4 – У разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням повторно відправити медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листів непрацездатності.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь