ПОВІДОМЛЕННЯ
Щодо особливостей реєстрації повернення товарів, непроданих у зв’язку з
неявкою покупця
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів
розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за
товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016
року № 547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за №
918/29048, реєстрація продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання
(повернення) коштів через РРО проводиться одночасно з розрахунковою операцією.
Розрахунковий документ на повну суму проведеної операції, створений у паперовій та/або
електронній формі, надається особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або
відмовляється від неї. Розрахункова операція вважається проведеною через РРО, якщо дані
про її обсяги введені в режимі реєстрації.
Таким чином, у випадку не отримання або відмови від товару покупцем, при відправці їх за
допомогою служб доставки достатньо в режимі реєстрації провести операцію повернення
товарів на підставі квитанції від служби доставки про повернення відправлення та чеку
РРО/ПРРО, в яких такі товари ідентифіковані.
Наголошуємо, що обов’язком саме продавця товарів є організація надання інформації щодо
підтвердження повернення товарів без їх продажу від служби доставки.
Жодних актів на повернення коштів складати не потрібно, так як такі акти складаються лише
у випадках повернення коштів покупцю, а сума повернення перевищує 100 гривень.
За матеріалами ДПС України: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/703664.html .
Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області