ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПОСЕРЕДНИЦТВА (МЕДІАЦІЇ)
Назва послуги: ПОСЕРЕДНИЦТВО
Зміст послуги: допомога у врегулюванні конфліктів; ведення переговорів;
опрацювання шляхів та умов розв'язання конфлікту.
Отримувачі соціальної послуги: особа, сім’я, у тому числі прийомна,
дитячий будинок сімейного типу, сім’я опікунів, піклувальників, окрема
соціальна група, у тому числі з урахуванням етнічної ознаки, стану здоров’я,
які перебувають у складних життєвих обставинах.
Місце надання соціальної послуги: напівстаціонарно в приміщенні надавача
соціальної послуги; за місцем, визначеним посередником/медіатором і
погодженим з усіма учасниками посередництва (медіації).
Строки надання соціальної послуги: тимчасово
Підстава надання послуги: подання письмової заяви отримувача соціальної
послуги / його законного представника суб’єкту, що надає таку послугу.
Правові підстави надання послуги: Державний стандарт соціальної послуги
посередництва (медіації) (наказ Мінсоцполітики від 17.08.2016 № 892, зі
змінами (наказ Мінсоцполітики від 07.08.2017 № 1266).
Підстави для відмові у наданні послуг: суб’єкт, що надає соціальну
послугу, відмовляє отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за
наявних ресурсів він не здатен задовольнити потреби отримувача соціальної
послуги.